Jeśli zastanawiasz się „Dlaczego warto mieć własną stronę internetową ?” to ten tekst jest właśnie dla Ciebie. W dobie wszechobecnych serwisów społecznościowych wiele osób zastanawia się nad sensem posiadania własnej strony internetowej. W 2000 roku gdy nasza firma rozpoczynała swoją przygodę w sieci Internet najbardziej oczywistym sposobem było stworzenie wizytówki firmy w postaci witryny internetowej. Witryna taka była bardzo prosta i najczęściej pojawiał się na niej nr telefonu i adres firmy wraz z adresem poczty elektronicznej. Aktualnie jednak wcale nie trzeba od niej zaczynać.
Powiedzmy, że prowadzisz zakład cukiernię. Aby dotrzeć do klientów w sieci i ułatwić im znalezienie firmy, możesz umieścić zakład w katalogach firm online, takich jak Google Moja Firma.
Kiedy ktoś będzie szukał w Google cukierni w swojej okolicy, Twoja firma pojawi się w wynikach – nawet jeśli nie masz witryny.
Możesz też założyć stronę na Facebooku, aby pokazać potencjalnym klientom, czym zajmuje się Twoja firma i co potrafi zrobić. Mogą tam być na przykład zdjęcia lub filmy przedstawiające Twoje wspaniałe torty i ciasta, które powstały w Twoim zakładzie.
Bez strony internetowej można osiągnąć całkiem sporo, ale w pewnym momencie warto zbudować własne miejsce w sieci. Chodzi o główny punkt, w którym klienci znajdą wszystko, co chcieliby wiedzieć o Twojej firmie.
Możesz stworzyć swoje miejsce w sieci dokładnie tak jak ty to widzisz czyli uruchomić swoją stronę WWW lub możesz być cały czas gościem w jakimś serwisie społecznościowym i zamieszczać informacje o swojej działalności zgodnie z zasadami tego serwisu.
Serwisy społecznościowe i katalogi jak Facebook, Google Moja Firma pozwalają zamieszczać informacje o twojej działalności ale zawsze w adresie strony z informacjami o Twojej firmie jest ich nazwa. Czy zawsze chcesz reklamować inną firmę podając nazwę swojej marki drukując na wizytówce adres do strony Twoje firmy w postaci: www.facebook_lub_google.com/nazwaTwojejFirmy ?
Nie jest to oczywiście nic złego, ale te firmy nie płacą ci za reklamę, więc używaj ich do reklamowania swojej działalności i marki a nie reklamuj je za darmo na twoich materiałach promocyjnych :).
www.nazwaTwojejFirmy.pl jest miejscem w którym są najważniejsze informacje o Twojej firmie, a wszystkie serwisy społecznościowe i filmowe powinny ostatecznie kierować do Twojej strony internetowej na której oferujesz i sprzedajesz swoje usługi. Nie musisz wiedzieć jak stworzyć swoją stronę internetowa i pojawić się w tych miejscach, ważne abyś wiedział czego oczekujesz od swojej obecności w sieci Internet. Całą resztą zajmiemy się za Ciebie, nasi specjaliści przedstawią optymalne rozwiązania pozwalające pokazać Twoje usługi lub produkty najbardziej zainteresowanym odbiorcom w sieci Internet.
Zadzwoń lub napisz do nas.