Jakie wymiary grafiki do serwisów social media Facebook, Twitter, YouTube

Infografika tablica SEO dwóch ludzi ogląda drogę

Jak się okazuje, poprawne dobieranie obrazów do mediów społecznościowych nie jest prostym zadaniem. Nawet w przypadku marketingu na Facebooku wymiary zdjęć różnią się w zależności od miejsca i sposobu udostępnienia – od okładek (cover photo), poprzez obrazy osi czasu, po zdjęcia profilowe.

Jeśli szukasz szczegółowego przewodnika na temat rozmiarów obrazów w mediach społecznościowych, masz szczęście zgromadziłem dla Ciebie najważniejsze informacje na ten temat w tym wpisie. To cenny zasób, który możesz mieć pod ręką, gdy następnym razem będziesz projektować lub wybierać treści wizualne dla swoich kanałów społecznościowych. Aby uzyskać szybsze odwołanie, przewiń w dół, aby zobaczyć spis najważniejszych wymiarów obrazu w mediach społecznościowych.

Tak więc, bez dalszych ceregieli – zróbmy wizualizację.

Każdy serwis społecznościowy ma swoje wymiary grafiki i pozwala najczęściej przycinać wstawione zdjęcia do odpowiednich proporcji. Większość użytkowników wkleja zdjęcia bezpośrednio z telefonu i najczęściej jest zadowolona z efektu swojej pracy. Niestety ci użytkownicy mało kiedy oglądają swój profil na innym urządzeniu niż telefon. W pewnym momencie jednak dowiadują się, że ich zdjęcia na profilu są jakieś „słabe”, czy to przez kolory, rozdzielczość, stopień kompresji. Wszystko zawsze można poprawić. Jeśli  jesteśmy organizacją której profil w mediach społecznościowych śledzi tysiące użytkowników to taka wpadka wizerunkowa jest mało przyjemna i zawsze zostanie skomentowana przez tych bardziej zorientowanych w temacie użytkowników.

Zacznijmy od cover photo czyli zdjęcia w tele nagłówka w danym serwisie społecznościowym.

Facebook:

Wymiary:

PODZIEL SIĘ TYM WPISEM

Share on facebook
Share on google
Share on email
Share on print